Onlangs heeft het Pensioenfonds u een email gestuurd waarin zij het nieuwe werkgeversportaal aankondigen en waarin zij vragen uw administratie tijdig bij te werken.
Voor een goede pensioenuitvoering levert u of uw administratiekantoor pensioengegevens bij Pensioenfonds Notariaat aan. Dat gebeurt via het zogenoemde werkgeversportaal. Nu kiest u daar voor het aanleveren van gegevens voor de (toegevoegd) notarissen of kandidaat-notarissen (voormalig SNPF) of de medewerkers in het notariaat (voormalig SBMN). Vanaf januari 2018 gaat dat veranderen. U hoeft niet meer te kiezen. Er komt dan één nieuw portaal.
Het pensioenfonds vraagt u in het huidige werkgeversportaal uw pensioenadministratie te controleren en eventuele aanpassingen tijdig door te voeren. Dit kan tot 29-12-2017 17:00 uur Daarna kunt u niet meer inloggen met uw oude inloggegevens.
Verzorgen wij voor u de loonadministratie? BNA werkt de pensioenadministratie dan iedere maand bij, zodat u niets hoeft te doen. Verzorgen wij de loonadministratie van uw notarispraktijk, maar niet voor uw persoonlijke holding, waarin uzelf op de loonlijst staat? Dan moet u zelf wel actie ondernemen.